Вітаю вас на сторінках мого блога!!!

Дистанційне навчання. Санніков В.

2021 - 2022 н. р.

27 травня
Літературне читання
Тема: Тамара Коломієць «Березень».
1. Прочитай вірш «Березень» (с.162).
2.
 Дай відповіді на запитання (с.162).
Українська мова
Тема: Іменник
1. Повтори правило (с.117).
2. Виконай вправу 282, с.119.
Математика
Тема: Порядок виконання дій у виразах
1. Повтори таблицю множення чисел 2,3,4,5.
2. Розв´яжи вирази 695 на с. 106.

25 травня
Літературне читання
Тема: За В.Скуратівським «Благослови, мати, весну зустрічати».
1. Прочитай оповідання «Благослови, мати, весну зустрічати» (с.160-161).
2. Ознайомся зі словником (с.161).
3. Дай відповіді на запитання (с.161).
Українська мова
Тема: Іменник
1. Повтори правило (с.117).
2. Виконай вправу 278, с.118.
Математика
Тема: Порядок виконання дій у виразах
1. Повтори таблицю множення чисел 2,3,4,5.
2. Розв´яжи вирази 693 на с. 105.

24 травня
Літературне читання
Тема: Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»
1. Прочитай ІV частину казки «Про Карлсона, що живе на даху» (с.156).
3. Дай відповіді на запитання (с.156-157).
Українська мова
Тема: Іменник
1. Прочитай правило на с.117.
2. Виконай вправу 277, с.117-118.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 5
1. Прочитай таблицю ділення на 5 (с.104).
2. Розв´яжи вирази 685 на с. 104.

20 травня
Літературне читання
Тема: Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»
1. Прочитай ІІІ частину казки «Про Карлсона, що живе на даху» (с.155).
3. Дай відповідь на запитання:
- Чому в Карлсона і Малого були різні погляди на одні й ті самі вчинки?
Українська мова
Тема: Іменник
1. Прочитай правило на с.117.
2. Виконай вправу 276, с.117.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 5
1. Прочитай таблицю ділення на 5 (с.104).
2. Розв´яжи вирази 683 на с. 104.

18 травня
Літературне читання
Тема: Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»
1. Прочитай ІІ частину казки «Про Карлсона, що живе на даху» (с.154).
3. Дай відповіді на запитання:
- Яким зображено фантастичного чоловічка Карлсона?
- Як він себе вихваляв?
Українська мова
Тема: Частини мови
1. Прочитай правила на с.111.
2. Виконай вправу 269, с.115.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 5
1. Прочитай таблицю ділення на 5 (с.104).
2. Розв´яжи вирази 677 на с. 104.

17 травня
Літературне читання
Тема: Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»
1. Прочитай відомості про  шведську письменницю (с.152).
- Що любила письменниця в дитинстві?
2. Прочитай І частину казки «Про Карлсона, що живе на даху» (с.153).
3. Дай відповіді на запитання:
- Хто дійові особи казки?
- Як знайомилися Малий і Карлсон?
Українська мова
Тема: Частини мови
1. Прочитай правила на с.111.
2. Виконай вправу 266, с.114.
Математика
Тема: Таблиця множення числа 5
1. Прочитай таблицю множення числа 5 (с.99).
2. Розв´яжи вирази 667 на с. 102.

13 травня
Літературне читання
Тема: Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
1. Прочитай ІV частину казки ( с.151).
2.  Дай відповіді на запитання на с.152.
Українська мова
Тема: Частини мови
1. Прочитай три правила на с.111.
2. Виконай вправу 264, с.113.
Математика
Тема: Таблиця множення числа 5
1. Прочитай таблицю множення числа 5 (с.99).
2. Розв´яжи вирази 663 на с. 102.

11 травня
Літературне читання
Тема: Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
1. Прочитай ІІІ частину казки ( с.150).
2.  Дай відповіді на запитання:
- Хто виступав на сцені, коли у театр зайшов Піноккіо?
- Як Піноккіо зустріли ляльки?
Українська мова
Тема: Частини мови
1. Прочитай три правила на с.111.
2. Виконай вправу 263, с.113.
Математика
Тема: Таблиця множення числа 5
1. Прочитай таблицю множення числа 5 (с.99).
2. Розв´яжи вирази 650 на с. 100.

10 травня
Літературне читання
Тема: Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
1. Прочитай ІІ частину казки ( с.149).
2. Дай відповіді на запитання:
- За скільки сольдо продав свій буквар Піноккіо? Чому?
- Хто його купив?
Українська мова
Тема: Частини мови
1. Прочитай три правила на с.111.
2. Виконай вправу 262, с.112.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 4
1. Прочитай таблицю множення чисел 2,3,4.
2. Розв´яжи вирази 646 на с. 99.
6 травня
Літературне читання
Тема: Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
1. Прочитай відомості про автора ( с.146-147).
- Назви справжнє ім´я письменника.
2. Прочитай І частину казки ( с.147-148).
3. Дай відповіді на запитання:
- Про що мріяв дерев´яний хлопчик, ідучи до школи?
- Про що свідчать його думки?
Українська мова
Тема: Суфікс
1. Прочитай правило на с.103.
2. Виконай вправу 257, с.109.
- Познач суфікси.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 4
1. Прочитай таблицю множення чисел 2,3,4.
2. Розв´яжи вирази 642 на с. 98.

4 травня
Літературне читання
Тема:  Брати Грімм «Шипшинка»
1. Прочитай  ІІІ частину казки «Шипшинка» (с.145-146).
2. Дай відповіді на запитання (с.146).
Українська мова
Тема: Суфікс
1. Прочитай правило на с.103.
2. Виконай вправу 256, с.108.
- Добери заголовок.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 4
1. Прочитай таблицю множення чисел 2,3,4.
2. Розв´яжи номери 636 та 637 на с. 97.

3 травня
Літературне читання
Тема:  Брати Грімм «Шипшинка»
1. Прочитай  ІІ частину казки «Шипшинка» (с.144).
2. Дай відповіді на запитання:
- Чому було зачаровано принцесу?
- Як чари подіяли на весь замок?
- Скільки разів діяли чари в казці?
Українська мова
Тема: Суфікс
1. Прочитай правило на с.103.
2. Виконай вправу 255, с.108.
- Познач суфікси.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 4
1. Прочитай таблицю множення чисел 2,3,4.
2. Розв´яжи вирази 632 на с. 97.

29 квітня
Літературне читання
Тема:  Брати Грімм «Шипшинка»
1. Прочитай відомості про авторів (с.142).
- Що ти дізнався про німецьких казкарів?
2. Прочитай  І частину казки «Шипшинка» (с.142-143).
3. Дай відповідь на запитання:
- Якими чеснотами обдарували принцесу чарівниці?
Українська мова
Тема: Суфікс
1. Прочитай правило на с.103.
2. Виконай вправу 250, с.106.
- Спиши вірш.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 4
1. Прочитай таблицю множення чисел 2,3,4.
2. Розв´яжи вирази 625 на с. 96.

27 квітня
Літературне читання
Тема: Василь Сухомлинський «Сонце заходить»
1. Прочитай оповідання «Сонце заходить» (с.138-139).
2. Дай відповіді на запитання (с.139).
Українська мова
Тема: Суфікс
1. Прочитай правило на с.103.
2. Виконай вправу 248, с.105.
- Спиши ІІ абзац текста.
Математика
Тема: Таблиця множення числа 4
1. Прочитай таблицю множення чисел 2,3,4.
2. Розв´яжи вирази 616 на с. 95

26 квітня
Літературне читання
Тема: Тарас Шевченко «Тече вода із-за гаю…»
1. Прочитай вірш «Тече вода із-за гаю…» (с.137).
2. Дай відповіді на запитання (с.137).
3. Вивчи вірш напам´ять.
Українська мова
Тема: Суфікс
1. Прочитай правило на с.103.
2. Виконай вправу 247,с.105.
- Познач суфікс -ар.
Математика
Тема: Таблиця множення числа 4
1. Прочитай таблицю множення чисел 2,3,4.
2. Розв´яжи вирази 614 на с.95.

22 квітня
Літературне читання
Тема: Тарас Шевченко «Село! І серце відпочине», «І досі сниться: під горою»
1. Прочитай вірш «Село! І серце відпочине» (с.135).
2. Розглянь малюнок і дай відповіді на запитання (с.135).
3. 
Прочитай вірш «І досі сниться: під горою» (с.136)
4. Дай відповіді на запитання (с.136)
Українська мова
Тема: Суфікс
1. Прочитай правило на с.103.
2. Виконай вправу 242, с.103.
- Познач суфікси.
Математика
Тема: Таблиця множення числа 4
1. Прочитай таблицю множення числа 4 на с.93
2. Розв´яжи вирази 608 на с.93.

20 квітня
Літературне читання
Тема: Оксана Іваненко «Тарас у наймах»
1. Прочитай оповідання «Тарас у наймах» (с.134-135).
2. Дай відповіді на запитання (с.135).
Українська мова
Тема: Апостроф після префіксів
1. Прочитай правило на с.102.
2. Виконай вправу 238, с. 102.
Математика
Тема: Таблиця множення числа 4
1. Прочитай таблицю множення числа 4 на с.93
2. Розв´яжи вирази 607 на с.93.

19 квітня
Літературне читання
Тема: А. Лотоцький «Малий Тарас чумакує»
1. Прочитай оповідання А. Лотоцького до кінця ( с.132-133).
2. Дай відповіді на запитання (с.133)
Українська мова
Тема: Апостроф після префіксів
1. Прочитай правило на с.100. 
2. Виконай вправу 237, с. 101.
Математика
Тема: Таблиця множення числа 4
1. Прочитай таблицю множення числа 4 на с.93
2. Розв´яжи кругові вирази 606 на с.93.

15 квітня
Літературне читання
Тема: А. Лотоцький «Малий Тарас чумакує»
1. Прочитай статтю про Тараса Шевченка ( с.130-131)
- Коли народився майбутній поет?
- У якій сім’ї ?
- Яким хлопчиком він ріс?
- Коли його викупили із кріпацької неволі?
2. Прочитай І частину оповідання «Малий Тарас чумакує» (с.131)
3. Дай відповіді на запитання:
- Чому в хаті Шевченків було невесело?
- Яку пораду дав дідусь татові Тараса?
- Чи зрадів малий Тарас, що він поїде чумакувати?
Українська мова
Тема: Префікси з-, с-.
1. Прочитай правило на с.98.
Запам’ятай, після яких букв пишеться префікс с- !
2. Виконай вправу 229, с. 99.
Познач префікси з-, с-.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 3
1. Прочитай таблицю множення на 2 і 3.
2. Розв´яжи вирази 599 на с.92.

13 квітня
Літературне читання
Тема: Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!»
1. Прочитай ІV частину оповідання Ярослава Стельмаха (с. 126 - 128)
2. Дай відповіді на запитання (с. 128).
Українська мова
Тема: Префікси з-, с-.
1. Прочитай правило на с.98.
- Запам’ятай, після яких букв пишеться префікс с- !
2. Виконай вправу 228, с. 98.
- Познач префікси з-, с-.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 3
1. Прочитай таблицю множення на 2 і 3.
2. Розв´яжи вирази 596 на с.92

12 квітня
Літературне читання
Тема: Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!»
1. Прочитай ІІІ частину оповідання Ярослава Стельмаха (с. 125 - 126).
2. Дай відповідь на запитання:
- Навіщо Славко ніс на річку футляр від акордеону?
Українська мова
Тема: Префікси з-, с-.
1. Прочитай правило на с.98.
2. Виконай вправу 227, с. 98.
- Спиши два стовпчики слів.
- Познач префікси з-, с-.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 3
1. Прочитай таблицю множення на 2 і 3.
2. Розв´яжи вирази 592 на с.91

8 квітня
Літературне читання
Тема: Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!»
1. Прочитай ІІ частину оповідання Ярослава Стельмаха (с. 123-125).
2. Дай відповіді на запитання (с.125).

Українська мова
Тема: Префікси роз-, без-.
1. Прочитай правило на с.95.
2. Виконай вправу 222, с. 96.
- Познач префікс роз-.

Математика
Тема: Таблиця ділення на 3
1. Прочитай таблицю множення на 2 і 3.
2. Розв´яжи вирази 584 на с.91

6 квітня
Літературне читання
Тема: Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!»
1. Прочитай інформацію про Ярослава Стельмаха.
- Де народився письменник?
- Чим захоплювався з дитинства?
- Чим цікавляться його герої?
2. Прочитай І частину оповідання «Ловись, рибко!» (с.121-123).
3. Дай відповіді на запитання:
- В якому змаганні вирішили брати участь хлопчики?
- Яку вудку вибрав Славко?

Українська мова
Тема: Префікси роз-, без-.
1. Прочитай правило на с.96.
2. Виконай вправу 221, с. 96.
- Познач префікс без-.

Математика
Тема: Таблиця ділення на 3
1. Прочитай таблицю множення на 2 і 3.
2. Розв´яжи вирази 579 на с.90

5 квітня
Літературне читання
Тема: Олег Буцень «Наше відкриття»
1. Прочитай ІІ частину оповідання «Наше відкриття» (с. 119-120).
2. Дай відповіді на запитання:
- Які відкриття для себе зробили хлопчики, спостерігаючи за мурахами?
- Які риси характеру виявили юні дослідники?

Українська мова
Тема: Префікси роз-, без-.
1. Прочитай правило на с.95.
2. Виконай вправу 220, с. 95.
3. Познач префікси роз-, без-.

Математика
Тема: Таблиця ділення на 3
1. Прочитай таблицю множення на 2 і 3.
2. Розв´яжи вирази 576 на с.89
3. Виконай номер 574, с. 89
- Знайди периметр квадрата.

1 квітня
Літературне читання
Тема: Олег Буцень «Наше відкриття»
1. Прочитай відомості про Олега Буценя.
- Де народився письменник?
- Де він працював?
2. Прочитай І частину оповідання «Наше відкриття» (с. 117-118)
3. Дай відповіді на запитання на с. 120.

Українська мова
Тема: Префікси і прийменники
1. Запам´ятай: прийменники завжди пишуться окремо зі словами.
2. Виконай впр. 218, с. 95
 - Підкресли прийменники.

Математика
Тема: Таблиця ділення на 3
1. Прочитай таблицю множення на 2 і 3.
2. Розв´яжи вирази 572 на с.89

30 березня
Літературне читання
Тема: Василь Сухомлинський «Кінь утік»
1. Прочитай оповідання «Кінь утік»
2. Дай відповіді на запитання на с. 116
3. Прочитай прислів´я на с.116
- Поясни, як ти їх розумієш?
Украінська мова
Тема: Префікси і прийменники
1. Запам´ятай: прийменники завжди пишуться окремо зі словами.
2. Виконай впр. 215, с. 94.
- Підкресли прийменники.
Математика
Тема:  Таблиця ділення на 3
1. Прочитай таблицю множення на 2 і 3.
2. Розв´яжи вирази 570 на с.89

29 березня
Літературне читання
Тема: Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло»
1. Прочитай відомості про Василя Сухомлинського.
- Хто такий Василь Сухомлинський?
- Якими прагнув бачити своіх вихованців письменник?
2. Прочитай оповідання «Красиві слова і красиве діло».
3. Дай відповіді на запитання (с. 115)
Українська мова
Тема: Префікс
1. Прочитай правило на с. 92
2. Виконай впр. 212 (с.93).
- Випиши виділені слова і познач у них префікси.
Математика
Тема: Таблиця ділення на 3
1. Прочитай таблицю множення на 3.
2. Розв´яжи вирази 567 на с. 88,користуючись таблицею ділення на 3.




2020-2021 н. р.
23 жовтня
Літературне читання рослини Посилання
Тема: А. Костецький "Хвостата мова", Н. Кир'ян "Ми в цьому світі не самі"
1. Розчитування за таблицею "Біг доріжкою"
2. Словникова робота: збагнув - зрозумів
3. Прочитай вірш "Хвостата мова" на ст. 64
4. Дай відповіді на запитання:
- Що таке хвостата мова?
- Чому хлопчик зрозумів хвостату мову?
5. Прочитай вірш "Ми в цьому світі не самі" на ст. 65
- Як у вірші сказано про взаємну залежність людей і тварин?
Українська мова 
Тема: Розрізнення приголосних звуків (глухі та дзвінкі)
1. Запиши у зошиті число:                     23 жовтня 
                                                                  Класна робота
2. Пропиши рядок буквосполучень Дж Дз
3. Спиши 3 перші речення з вправи 95 на ст. 35
4. Підкресли буквосполучення дж, дз.
Математика 
Тема: Додавання двоцифрових чисел
1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 (підручник 1 класу, ст. 117)
2. Запиши у зошиті:        23 жовтня
                                     Класна робота
                                           Приклади        
3. Розв'яжи вирази № 58 на ст. 11
4. Перевір відповіді: 52, 47, 3, 40.
Основи здоров'я
Тема: Рух людини за допомогою м'язів
1. Переглянь відео "М'язи" відео
2. Виконай вправи для укріплення м'язів спини відео

22 жовтня
Математика 
Тема: Додавання двоцифрових чисел
1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 (підручник 1 класу, ст. 117)
2. Запиши у зошиті:        22 жовтня
                                     Класна робота
                                           Приклади        
3. Переглянь відео "Додавання двоцифрових чисел" відео
4. Розв'яжи вирази:    47 + 21 =                 42 + 27 =
                                       85 + 14 =                 60 + 36 =      
                              32 + 15 =               36 + 51 =        
Я у світі
Тема: Взаємні обов'язки батьків і дітей
1. Переглянь відео "Права і обов'язки дитини" відео
2. Дай відповіді на запитання:
Які права мають діти?
- Який твій головний обов'язок?
- Коли твої батьки стануть старшими і немічними, який у тебе буде обов'язок?

20 жовтня
Літературне читання
Тема: В. Сухомлинський "Покинуте кошеня"
1. Розчитування за таблицею "Біг доріжкою"
2. Переглянь відео "Оповідання "Покинуте кошеня" відео
3. Прочитай оповідання на ст. 63
4. Дай відповіді на запитання (ст. 64)
Українська мова 
Тема: Розрізнення приголосних звуків (глухі та дзвінкі)
1. Запиши у зошиті число:                     20 жовтня 
                                                                  Класна робота
2. Пропиши рядок букви Дд
3. Переглянь відео "Казка про звуки" відео
4. Спиши загадку на ст. 32, вправа 85
5. Підкресли у слові - відгадці букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки.
Математика 
Тема: Додавання та віднімання. Побудова прямої, яка проходить через одну точку
1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 (підручник 1 класу, ст. 117)
2. Запиши у зошит:        20 жовтня
                                     Класна робота
                                           Приклади        
3. Розв'яжи вирази № 53 на ст. 10
4. Накресли пряму лінію в зошиті
Образотворче мистецтво
Тема: Малювання в смузі візерунка з осінніх квітів та листя
1. Переглянь відео "Геометричний орнамент" відео
2. Візьми фарби та намалюй орнамент, що складається з трикутників і намальований помаранчевою фарбою.









16 жовтня
Літературне читання
Тема: А. Григорук "Молодець проти овець". Відповіді на запитання до тексту.
1. Розчитування за таблицею "Біг доріжкою"
2. Ознайомся з новими словами на ст. 61
3. Прочитай оповідання ст. 60 - 61
4. Дай відповіді на запитання:
- Назви всіх дійових осіб оповідання.
- З ким хотів битися Дениско, а кого злякався?
- Прочитай, про що подумала сестричка Мар'янка.
- Як ти розумієш її слова?
5. Гра "Упізнай дійову особу. У якій послідовності тварини діяли в оповіданні?"
- Невеличка та сіренька, в нірці мешкаю тихенько. Уночі по хаті - нир, я шукаю сало й сир.
Задавака волохатий, ще й рогатий, бородатий. Він травицю - скуб та хап. Здогадались, хто це?
- Замість носа - п'ятачок. Замість хвостика - крючок. Вмить калюжу віднайде, ще й сімейство приведе.
- В буді живе, кісточки гризе. Гавкає, кусається. Як він називається?
- Лахматенький, вусатенький, Лапки м'якенькі, а кігтики гостренькі.
Українська мова 
Тема: Розрізнення приголосних звуків (глухі та дзвінкі)
1. Запиши у зошиті число:                     16 жовтня 
                                                                  Класна робота
2. Пропиши рядок букви Фф
3. Переглянь відео "Дзвінкі та глухі приголосні" відео
4. Спиши віршик на ст. 32, вправа 84
5. Підкресли в останньому слові "фазанят" букви, які позначають глухі приголосні звуки.
Математика 
Тема: Відніманння круглих десятків (39 - 20)
1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 (підручник 1 класу, ст. 117)
2. Переглянь відео "Додавання та віднімання круглих чисел" відео
3. Запиши у зошит:                16 жовтня
                                            Класна робота
                                                  Приклади        
3. Розв'яжи вирази:      35 + 40           47 - 10
                                         29 + 30            95 - 70
                                         57 + 20            69 - 50   
 Трудове навчання
Тема: Робота з природним матеріалом. Виготовлення мишки із шкаралупи горіха.
1. Переглянь відео "Виготовлення мишки" відео 
2. Спробуй виготовити таку мишку із половинки шкаралупи горіха та пластиліну. 

  
15 жовтня
Математика 
Тема: Додавання двоцифрового числа та круглих десятків (73+20; 20+73). Види ліній. Пряма, крива, ламана
1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 (підручник 1 класу, ст. 117)
2. Розв'яжи вирази на ст. 8, № 37 (3 та 4 стовпчики). 
Пам'ятай правило: одиниці додаються до одиниць, десятки до десятків.
3. Переглянь відео "Види ліній" відео
4. Накресли пряму і криву лінії в зошиті.
Природознавство
Тема: Земля - планета, на якій ми живемо. Добовий рух Землі. Частини доби. Дні тижня
1. Переглянь відео "Земля. Зміна дня і ночі" відео
2. Запам'ятай частини доби: ранок, день, вечір, ніч.
3. Запам'ятай назви днів тижня: відео


29 травня
Літературне читання
Тема: Англійська народна казка "Сорочаче гніздо" (ІІ частина)
Крок 1. Розчитування за таблицею "Біг доріжкою"
Крок 2. Прочитай ІІ частину казки (ст. 50)
Крок 3. Дай відповідь на запитання:
- Що у цій казці засуджується?
Українська мова 
Тема: Повторення та узагальнення вивченого за рік
Крок 1. Виконай тест "Повторення за рік" за посиланням
Код доступу 1712628
Математика 
Тема: Одиниця місткості – літр. Одиниця маси – кілограм
Крок 1. Переглянь відео "Літр" відео
Крок 2. Переглянь відео "Кілограм" відео
Основи здоров'я
Тема: Аварійні ситуації. Види аварійних ситуацій. Автомобільні аварії. Виконання правил дорожнього  руху 
Крок 1. Переглянь відео "Азбука безпеки на дорозі" відео
Крок 2. Переглянь відео "Правила дорожнього руху" відео

28 травня
Математика 
Тема: Одиниці часу. Назва місяців по порядку. Тиждень. Дні тижня. Доба. Многокутник. Креслення за даними точками
Крок 1. Переглянь відео "Дні тижня" відео
Крок 2. Переглянь відео "Місяці для дітей" відео
Крок 3. Переглянь відео "Геометричні фігури" відео
Крок 4. Накресли шестикутник у зошиті
Природознавство
Тема: Правила поведінки людини при контактуванні з домашніми тваринами та дикими тваринами у зоопарку
Крок 1. Переглянь відео "Дітям про зоопарк. Правила поведінки" відео
Крок 2. Дай відповіді на запитання:
- Назви правила поведінки у зоопарку.
- Як потрібно себе поводити з домашніми тваринами?

26 травня
Літературне читання
Тема: Англійська народна казка "Сорочаче гніздо" (І частина)
Крок 1. Розчитування за таблицею "Біг доріжкою"
Крок 2. Прочитай І частину казки (ст. 49)
Крок 3. Дай відповіді на запитання:
- Назви птахів, які хотіли навчитися робити гніздо.
- Хто з них відлетів першим?
- Хто чого встиг навчитися?
Українська мова (фотозвіт)
Тема: Мовленнєвий розвиток. Канікули
Крок 1. Запиши в зошиті число 26 травня
Крок 2. Напиши рядок букви Кк
Крок 3. Переглянь відео "Що таке канікули" відео
Крок 4. Прочитай текст "Канікули"
       Настало літо. Школярі пішли на канікули. Стоїть сонячна погода.
 Діти відпочивають на річці. Разом з дорослими вони купаються, плавають. На березі дівчинка і хлопчики грають у волейбол. Інші діти збирають ягоди – сунички. Хтось катається на велосипедах.
      Гарно влітку на природі!
Крок 5. Спиши перші три речення.
Математика 
Тема: Одиниці вартості. Розмін. Заміна
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 2. Переглянь відео "Одиниці вартості" відео
Крок 3. Виконай завдання на ст. 140, № 198 (усно).
Трудове навчання
Тема:  Підсумковий урок
Крок 1. Переглянь відео "Ліпимо коника" відео
Крок 2. Спробуй зліпити  такого ж коника з пластиліну.

22 травня
Літературне читання
Тема: Чеська народна казка "Собаки, коти та миші" (ІІ частина)
Крок 1. Розчитування за таблицею 












Крок 2. Прочитай ІІ частину казки (ст. 48)
Крок 3. Перекажи стисло казку
Українська мова (фотозвіт)
Тема: Складання поздоровлення (письмово) товаришам, рідним.                  Закріплення етичних навичок мовлення
Крок 1. Запиши в зошиті число 22 травня
Крок 2. Напиши рядок букви  Бб
Крок 3. Прочитай поздоровлення бабусі на День народження. Запам'ятай, як його правильно потрібно писати. Спиши тільки побажання бабусеві.
 Дорога бабусю!
                   Вітаю Вас з Днем народження. Бажаю здоров'я міцного, щастя рясного, успіхів без ліку і довгого віку.
                                                                              Цілую і обіймаю Вас міцно.
                                                                              Ваш онук Вітя.
Математика (фотозвіт)
Тема: Нумерація в межах 100. Многокутник. Вимірювання сторін
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 2. Запиши числа в зошит  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49
Крок 3. Розв'яжи вирази в зошиті ст. 142, № 207 (3 і 4 ст.)  
Я у світі
Тема: Правила життя людини у суспільстві
Крок 1. Передивись відео тут
Крок 2. Дай відповідь на запитання:
- Що сприяє порозумінню між людьми?

21 травня
Математика (фотозвіт)
Тема: Нумерація в межах 100. Многокутник. Вимірювання сторін
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 2. Запиши числа в зошит  31 32  33  34  35  36  37  38  39  
Крок 3. Накресли п'ятикутник, як показано на малюнку, виміряй всі його сторони
 та запиши в зошиті у сантиметрах
Природознавство
Тема: Екскурсії на ферму, у зоопарк
Крок 1. Переглянь відео "Прогулянка по Київському зоопарку" відео
Крок 2. Дай відповіді на запитання:
- Про яких птахів згадується у відео?
- Яка тварина тобі найбільше сподобалась? Чому?

19 травня
Літературне читання
Тема: Чеська народна казка "Собаки, коти та миші" (І частина)
Крок 1. Переглянь відео, послухай казку відео
Крок 2. Розчитка за таблицею "Біг доріжкою"
Крок 3. Прочитай І частину казки (ст. 47)
Крок 4. Дай відповіді на запитання:
- Хто дістав від людини грамоту?
- Хто вирішили викрасти ту грамоту?
- Хто ту грамоту з'їв?
Українська мова 
Тема: Складання простих текстів (усно)  за даним заголовком, планом та опорними словами, за даним зачином та ілюстрацією тощо
Крок 1. Розглянь малюнок каштана

















Крок 2. Склади текст усно за малюнком та словами для довідки
                          Каштан
На подвірї росте велике ... . Це ... . Його квіти, наче великі ... . Влітку він дає нам ... . Восени із колючих кожушків визирають ... .
 Слова для довідки: дерево, каштан, свічки, тінь, каштанчики.
Математика (фотозвіт)
Тема: Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 2. Запиши числа в зошит  30  29  28  27  26  25  24  23  22  21
Крок 3. Розв'яжи вирази в зошиті ст. 142, № 207 (1 і 2 ст.)  
 Образотворче мистецтво
Тема: Малювання композиції  «В небі над полями райдуга-дуга»
Крок 1. Переглянь відео "Веселка" відео
Крок 2. Спробуй сам намалювати райдугу, як показано у відео.

15 травня
Літературне читання
Тема: Болгарська народна казка "Виноградар і змія"
Крок 1. Розчитка за таблицею "Біг доріжкою"
Крок 2. Прочитай казку (ст. 45-46)
Крок 3. Дай відповіді на запитання:
- Де жила змія?
- Скільки часу дружили виноградар і змія?
- Який злочин вчинив син?
- Як змія покарала сина господаря?
Українська мова (фотозвіт)
Тема: Переказ тексту
Крок 1. Запиши в зошит число 15 травня
Крок 2. Напиши рядок буквосполучень ня  ни  нм  ел  оч  Чч
Крок 3. Прочитай текст, перекажи його.
Два цапки
Два цапки хотіли перейти річку. Один з них був чорний, другий – білий. Вони зустрілися на вузькій кладці. Цапки не могли розійтись і почали битися. Закінчилося тим, що обидва попадали в річку. Так цапки були покарані за впертість.
Крок 4. Запиши 2 перших речення у зошит. 
Математика (фотозвіт)
Тема: Додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 2. Запиши числа в зошит  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20
Крок 3. Розв'яжи вирази в зошиті ст. 141, № 201 (3 і 4 ст.)    
Основи здоров'я
Тема: Природні стихійні лиха
Крок 1. Переглянь відео "Природні та стихійні лихавідео
Крок 2. Дай відповіді на запитання:
- Як  треба поводити себе під час грози? зливи? буревію?

14 травня
Математика (фотозвіт)
Тема: Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 2. Запиши числа в зошит  15  42  38  70  14  96  77  61  25
Крок 3. Розв'яжи вирази в зошиті ст. 141, № 201 (1 і 2 ст.)    
Природознавство
Тема: Комахи: муха, мурашка. Назва, зовнішній вигляд. Спосіб існування. Охорона тваринного світу. 
Крок 1. Переглянь відео "Комахи" відео
Крок 2. Дай відповіді на запитання:
- Де живуть комахи?
- Яких комах ти запам'ятав?
Крок 3. Пограй в гру "Хто де живе?" натисни тут

12 травня
Літературне читання
Тема: Білоруська народна казка "Легкий хліб"
Крок 1. Розчитка за таблицею "Біг доріжкою
Крок 2. Послухай казку відео
Крок 3. Прочитай казку скорочено(ст. 44-45)
Крок 4Дай відповідь на запитання: Чи буває хліб легким?
Українська мова (фотозвіт)
Тема: Спостереження за різними засобами зв’язку речень у тексті 
Крок 1. Запиши в зошит число 12 травня
Крок 2. Напиши рядок буквосполучення Дж 
Крок 3. Переглянь відео "Зв'язок речень у тексті" відео
Крок 4. Запиши речення у зошит. Підкресли слова, які використали у тексті, щоб уникнути повторів:
Оленка поверталася додому. На дорозі вона побачила покинуте кошеня. Дівчинка взяла його з собою.
Математика (фотозвіт)
Тема: Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд.
Многокутник
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 2. Запиши круглі числа в зошит  10  20  30  40  50  60  70  80  90 100
Крок 3. Розв'яжи вирази в зошиті ст. 140, № 196 (3 і 4 ст.)    
Крок 4Переглянь відео "Многокутник"  відео         
Крок 5. Виклади з паличок многокутник
Трудове навчання
Тема:  Виготовлення будинку  з конструктора 
Крок 1. Переглянь відео "Будинок з конструктора" відео
Крок 2. Спробуй зробити схожий будинок зі свого конструктора

8 травня
Літературне читання
Тема: Російська народна казка "Лисичка"
Крок 1. Розчитка за таблицею "Біг доріжкою
Крок 2. Прочитай казку (ст. 43-44)
Крок 3. Дай відповіді на запитання, які знаходяться після тексту.
Крок 4. Перекажи казку близько до тексту.
Українська мова (фотозвіт)
Тема: Упорядкування деформованих текстів за серією малюнків
Крок 1. Запиши в свій зошит число 8 травня
Крок 2. Напиши рядок буквосполучення Дз 
Крок 3. Прочитай речення. Перестав речення так, щоб вийшов текст "На прогулянці". Запиши речення в тому порядку, в якому розташовані картинки.
Дзюрчать веселі струмочки. Прийшла весна. 
У Вови в руках човник.
                                                        


Математика (фотозвіт)
Тема: Розмін і заміна (легкі випадки). Співвідношення: 1 грн = 100 к.
Крок 1. Переглянь відео "Співвідношення між одиницями вартості" відео
Крок 2. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 3. Запиши числа в зошит  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20
Крок 4Розв'яжи вирази в зошиті ст. 140, № 196 (1і 2 ст.)                       
Я у світі
Тема: Людські чесноти: старанність, працелюбність, ввічливість. 
Добре і погане у поведінці
Крок 1. Переглянь відео "Кругообіг добра в природі"  відео        
Крок 2. Переглянь казочку "Образливі слова"  відео  
                                                                                                                                          
 7 травня
Математика (фотозвіт)
Тема: Знайомство з монетами: 25 к., 50 к., 1 грн. Паперові гроші: 
1 гривня.
Крок 1. Переглянь відео "Одиниці вартості" відео
Крок 2. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 3. Запиши числа в зошит  100  90  80  70  60  50  40  30  20  10
Крок 4Розв'яжи вирази в зошиті: 45 + 20 =             75 - 40 =
                                                            64 + 30 =             38 - 10 =
Природознавство
Тема: Риби: короп, щука. Зовнішня будова, живлення, дихання. Використання й охорона риб
Крок 1. Переглянь відео про риб відео
Крок 2. Дай відповіді на запитання:
- Де живуть риби?
- Чим і як дихають риби?
Крок 3. Розфарбуй рибок "Підводний світ" тут

5 травня
Літературне читання
Тема: Українська народна казка "Півник і двоє мишенят"(ІІІ частина)
Крок 1. Розчитка за таблицею 













Крок 2. Прочитай ІІІ частину казки, ст. 42 (підручник 2 класу).
Крок 3. Дай відповіді на запитання: 
- Чи справедливо вчинив півник?
- Чому мишенята не допомагали півникові?
- Як ти вважаєш, чому в мишенят такі імена?
Крок 4. Виконай тест за казкою тест
Код доступу 331916
Українська мова (фотозвіт)
Тема: Відновлення текстів з деформованими складовими частинами
Крок 1. Запиши в свій зошит число 5 травня
Крок 2. Напиши рядок з'єднань ні  пі  ри  об  зи  ив  ди  ав
Крок 3. Переглянь відео про деформований текст відео
Крок 4. Спиши перші два речення оновленого тексту:
Був весняний сонячний день. Діти плели віночки з кульбабок.
Математика (фотозвіт)
Тема: Одиниці часу. 1 доба=24 год. Квадрат. Креслення
Крок 1. Прочитай і запам'ятай!
1 доба = 24 години
1 година = 60 хвилин
1 хвилина = 60 секунд
Крок 2. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 3. Запиши числа в зошит  10  20 30  40  50  60  70  80  90  100
Крок 4Розв'яжи вирази в зошиті: ст. 139, № 193 (3 і 4 стовпчики). 
Крок 5. Переглянь відео "Квадрат" відео
Крок 6. Виклади квадрат з паличок.
Музичне мистецтво
Тема: Розучування: «Узяла лисичка скрипку», А.Філіпенко.
Слухання: Р.Щедрін, балет «Горбоконик», уривки.
Крок 1. Переглянь відео пісні  пісня
Крок 2. Спробуй поспівати разом
Крок 3. Послухай музику Р. Щедріна "Цар Горох" відео

30 квітня
Математика (фотозвіт)
Тема: Число і цифра. Одно-, дво-, і трицифрові числа
Крок 1. Переглянь відео "Числа і цифри" відео
Крок 2. Прочитай таблицю чисел від до 100 (ст. 117 підручника).
Крок 3. Запиши числа в зошит  10  9  8  7  6  5  4  3  2  1
Крок 4Розв'яжи вирази в зошиті: ст. 139, № 193 (1 і 2 стовпчики). 
Природознавство
Тема: Птахи дикі. Зовнішній вигляд. Спосіб життя. 
Зимуючі і перелітні  птахи
Крок 1. Переглянь відео про птахів відео
Крок 2. Дай відповіді на запитання:
-Назви перелітних птахів.
- Яких зимуючих птахів ти запам'ятав?
- Чим живляться птахи взимку?

28 квітня
Літературне читання
Тема: Українська народна казка "Півник і двоє мишенят"(ІІ частина)
Крок 1. Розчитка за таблицею "Біг доріжкою
Крок 2. Прочитай ІІ частину казки, ст. 41 (підручник 2 класу).
Крок 3. Дай відповіді на запитання: 
- В яку гру почали гратися мишенята?
- А що робив в цей час півник?
- Чи прийшлося звати мишенят, коли спеклися пироги?
Українська мова (фотозвіт)
Тема: Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка)
Крок 1. Запиши в свій зошит число 28 квітня
Крок 2. Напиши рядок з'єднань оч  зи  ав  ни  зу  ор
Крок 3. Переглянь відео "Будова тексту" відео
Крок 4. Спиши тільки зачин і кінцівку тексту "Ведмідь і мишка"
Ведмідь і мишка
      Спіймав якось ведмідь у своєму барлозі бешкетницю мишку.
      Почала мишка просити ведмедя, щоб відпустив. Обіцяла  у пригоді стати. Посміявся ведмідь з такої помічниці і відпустив мишку. Ось одного разу заплутався ведмідь у мисливських тенетах. Рвався, рвався — ніяк не виплутається. Тут прибігла мишка, перегризла петлю і допомогла ведмедеві звільнитися. 
       Так зроблене добро повернулося до ведмедя.
Математика (фотозвіт)
Тема: Порівняння чисел в межах 100
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 (ст. 117 підручника).
- Пригадай правило: числа, які розташовані в таблиці раніше - вони менші, а числа, які йдуть пізніше - більші. 
Порівняй усно:   46 і 38,   37 і 41,  64 і 59,  12 і 20
Крок 2. Запиши числа в зошит 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10
Крок 3. Розв'яжи нерівності в зошиті. Встав знаки "<", ">", "=". 
Дивись таблицю (ст. 117), пригадуй правило.
42 ... 32         32 ... 30          4 ... 14          57 ... 75         24 ... 16          99 ... 100
Трудове навчання (фотозвіт)
Тема: Виготовлення літака з паперу
Крок 1. Переглянь відео "Як зробити літак з паперу" відео
Крок 2. Спробуй зробити з аркуша паперу такий літак, дивлячись відео







24 квітня
Літературне читання
Тема: Українська народна казка "Півник і двоє мишенят"(І частина)
Крок 1. Розчитка за таблицею "Біг доріжкою" або за цією таблицею:

















Крок 2. Послухай казку, яку читає актор відео тут
Крок 3. Прочитай І частину казки  на ст. 40 (підручник 2 класу).
Крок 4. Дай відповіді на запитання: 
- Чим займалися мишенята? А півник?
- Що знайшов півник?
- Що зробив півник із пшеничним колоском?
Українська мова (фотозвіт до 28 квітня)
Тема: Заголовок, його відповідність змістові тексту. Добір заголовків до текстів і сюжетних малюнків
Крок 1. Запиши в свій зошит число 24 квітня
Крок 2. Напиши рядок букви Зз
Крок 3. Переглянь відео "Добираю заголовок до тексту" відео
Крок 4. Прочитай текст. 
Калина - чудова рослина. Люблять її в Україні. Це наш народний символ і краса.
Крок 5. Прочитай подані заголовки і вибери той, який підходить краще до цього тексту: "Рослина"або "Калина"
Крок 6. Спиши в зошит спочатку заголовок, який ти обрав, потім сам текст.
Математика (фотозвіт до 28 квітня)
Тема: Порівняння чисел за величиною в межах 100
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 (ст. 117 підручника).
- Пригадай правило: числа, які розташовані в таблиці раніше - вони менші, а числа, які йдуть пізніше - більші.
Крок 2. Запиши числа в зошит 91 92 93 94 95 96 97 98 99
Крок 3. Розв'яжи нерівності в зошиті. Встав знаки "<", ">", "=". Дивись таблицю (ст. 117), пригадуй правило.
24 ... 28          23 ... 32          40 ... 12          28 ... 98           56 ... 54          44 ... 49
Образотворче мистецтво
Тема: Малювання тематичної композиції «Зоряна ніч»
Крок 1. Переглянь відео "Дітям про планети" відео
Крок 2. Роздивись малюнок















Крок 3. Намалюй темне небо. Для цього можна використати темно-синійфіолетовий або чорний колір. Зірки та місяць малюй гуашшю, бо вона не розтікається по вологому аркуші. Колір для зірок підбери жовто-гарячий, змішуючи жовту фарбу з краплиною червоної. Дай просохнути малюнку.


23 квітня
Математика
Тема: Порівняння сусідніх чисел в числовому ряду. Прямокутник. 
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 на ст. 117 підручника
Крок 2. Запиши числа в зошит 81 82 83 84 85 86 87 88 89
Крок 3. Переглянь відео "Порівняння чисел" відео
Крок 4. Розв'яжи нерівності в зошиті. Встав знаки "<", ">", "=".
12 ... 23      48 ... 14      36 ... 30       4 ... 40
Крок 5. Переглянь відео про прямокутник натисни тут
Крок 6. Склади прямокутник з паличок
Природознавство
Тема: Дикі тварини. Їжак, ведмідь
Крок 1. Переглянь відео про тварин тут
Крок 2. Дай відповідь на запитання: 
-Чим живляться їжак та ведмідь?
Крок 3. Розфарбуй малюнок "Запасливий їжачок" тут

21 квітня
Літературне читання
Тема: Українська народна казка "Цап і баран"(продовження)
Крок 1. Розчитка за таблицею "Біг доріжкою"(у тебе є така таблиця).
Крок 2. Прочитай ІІІ частину казки  на ст. 39 (підручник 2 класу).
Крок 3. Дай відповідь на запитання: 
- Чому цап та баран змогли перемогти трьох вовків?
Крок 4. Виконай тест "Українська народна казка "Цап і баран" за посиланням
Код доступу 762 953










Українська мова (фотозвіт до 24 квітня)
Тема: Мовленнєвий розвиток. Наша країна. Списування мовленнєвого матеріалу. 
Крок 1. Запиши в свій зошит число 21 квітня
Крок 2. Напиши рядок букви Уу
Крок 3. Переглянь відео "Моя країна - Україна. Схід" відео
Крок 4. Спиши у зошит текст "Моя Україна"
Я живу в Україні. Це моя земля. Тут живе моя родина, друзі, знайомі. 
Я старанно вивчаю українську мову.
Математика (фотозвіт до 24 квітня)
Тема: Лічба від заданого числа
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 (ст. 117 підручника).
- А тепер прочитай числа від 5 до 15, від 23 до 40, від 50 до 71, від 64 до 86.
Крок 2. Запиши числа в зошит 71 72 73 74 75 76 77 78 79
Крок 3. Розв'яжи вирази в зошиті: ст. 138, № 183 (3 і 4 стовпчики). 
Основи здоров'я
Тема:Особиста безпека. Правила поведінки при зустрічі з незнайомими людьми на вулиці
Крок 1. Переглянь відео Уроки обережності Незнайомці
Крок 2. Розфарбуй малюнок "Подорож" тут

17 квітня
Літературне читання
Тема: Українська народна казка "Цап і баран"(продовження)
Крок 1. Розчитка за таблицею "Біг доріжкою"(у тебе є така таблиця).
Крок 2. Прочитай ІІ частину казки  на ст. 38 (підручник 2 класу).
Крок 3. Дай відповіді на запитання: 
- Як цап та баран зустрілися з вовками?
- Що вигадав цап?
- Як вовки хотіли врятуватися?
Українська мова (фотозвіт до 22 квітня)
Тема: Визначення теми та основної думки тексту 
Крок 1. Запиши в свій зошит число 17 квітня
Крок 2. Напиши рядок букви Дд
Крок 3. Переглянь відео про текст відео
Крок 4. Спиши у зошит текст "Дельфіни"
Дельфіни - розумні тварини. Швидко навчаються. 
Дуже доброзичливі до людини.
- Скажи, про кого йдеться в цьому тексті?
Математика (фотозвіт до 22 квітня)
Тема: Пряма і зворотна лічба по одному в межах 100 
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 на ст. 117 підручника.
- А тепер прочитай числа від 50 до 1.
Крок 2. Запиши числа в зошит 51 52 53 54 55 56 57 58 59
Крок 3. На наступному рядку запиши такі числа 69 68 67 66 65 64 63 62 61
Я у світі
Тема: Народні ремесла та художні промисли України
Крок 1. Переглянь відео "Народні промисли" відео
Крок 2. Подивись мультфільм "Мишки на Великдень пасочку місили"відео

16 квітня
Математика
Тема: Нумерація чисел в межах 100
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 на ст. 117 підручника
Крок 2. Запиши числа в зошит 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Крок 3Розв'яжи вирази в зошиті: ст. 138, № 183 (1 і 2 стовпчики). Фото надіслати до 18 квітня.
Природознавство
Тема:Свійські птахи
Крок 1. Переглянь відео натисни тут
Крок 2. Дай відповідь на запитання: 
-Про яких свійських птахів йшлося у відео?
Крок 3. Розфарбуй качку тут

14 квітня
Літературне читання
Тема: Українська народна казка "Цап і баран"
Крок 1. Розчитка разом із сонечком  відео
Крок 2. Послухай казку відео тут
Крок 3. Прочитай І частину казки сам на ст. 37
Крок 4. Дай відповіді на запитання:
- Назви дійових осіб.
- Чому звірі пішли з подвір'я господаря? 
Українська мова
Тема: Текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту
Крок 1. Запиши в свій зошит число 14 квітня
Крок 2. Напиши рядок букви Тт
Крок 3. Подивись відео "Що таке текст" відео тут
Крок 4. Спиши у зошит текст "Весна"
На дворі весна. Яскраво світить сонечко. Зеленіє травичка. 
Дзвінко співають пташки.
Математика
Тема: Розкладання чисел на десятки і одиниці. Трикутник
Крок 1. Прочитай таблицю чисел від 1 до 100 на стор. 117 підручника
Крок 2. Запиши числа в зошит 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Крок 3. Прочитай моє пояснення:
- Двоцифрові числа можна розкладати на розрядні доданки ось так:
27=20+7        31=30+1         14=10+4
Крок 4. Розв'яжи вирази в зошиті за моїм зразком:
48=...+...         15=...+...         
63=...+...         89=...+...
Крок 5. Переглянь відео про трикутник відео
Крок 6. Склади  трикутник з паличок
Трудове навчання
Тема: Весняні роботи на городі, в саду
Крок 1. Переглянь відео "Весняні роботи в саду"відео
Крок 2. Онлай-розмальовка "Весняний дощик" розмалюй

10 квітня
Літературне читання
Тема: Українська народна казка "Лисиця та їжак"
Крок 1. Розчитка разом із сонечком. Переглянь відео тут.
Крок 2. Послухай казку відео тут
Крок 3. Прочитай казку сам на ст. 36 (підручник для 2 класу)
Крок 4. Дай відповіді на запитання:
- Назви дійових осіб.
- Як казка починається?
- Чим закінчується?
Крок 5. Якщо ти все це виконав, ти - МОЛОДЕЦЬ!
Українська мова
Тема: Поширення речень за запитаннями
Крок 1. Запиши в свій зошит число 10 квітня
Крок 2. Напиши рядок букви Вв
Крок 3. Подивись відео про "Зв'язок слів у реченні" відео
Крок 4. Прочитай подані речення. Замість питань вставляй слова з довідки.
Із-за хмари (що зробило?) ... сонечко. Літають (які?) ... бджілки.
Слова для довідки: виглянуло, золотисті.
Крок 5. Тепер охайно запиши ці речення в зошит.
Математика
Тема:Нумерація в межах 100
Крок 1. Переглянь відео вчимося рахувати
Крок 2. Прочитай таблицю чисел на стор. 117 підручника
Крок 3. Запиши числа в рядок 14, 28, 77, 41, 69, 50, 16, 30
Крок 4. Розв'яжи вирази:
34 +12           64 + 24         96 - 45       57 - 24
Основи здоров'я
Тема:Безпека вдома
Крок 1. Переглянь відео Уроки обережності від тітоньки Сови Вогонь
Крок 2. Розфарбуй пожежну машину тут

9 квітня
Математика
Тема:Утворення та запис повних чисел першої сотні
Крок 1. Переглянь відео 
Крок 2. Пропиши в зошиті рядок числа 19
Крок 3. Розв'яжи вирази на ст. 137, №181 (3 і 4 стовпчики)
Природознавство
Тема:Свійські тварини
Крок 1. Переглянь відео
Крок 2. Виконай тест "Свійські тварини в загадках" за посиленням
Код доступу 897893

7 квітня
Літературне читання
Тема:Тарас Шевченко «І досі сниться: під горою…»,«Тече вода із-за гаю»
Крок 1. Розчитка. Переглянь відео тут
Крок 2. Послухай вірш «І досі сниться: під горою…» відео
Крок 3. Прочитай цей вірш у підручнику. Дай відповідь на запитання:
- Що сниться автору?
Крок 4. Послухай вірш «Тече вода із-за гаю» відео
Крок 5. Словникова робота:
гай - невеликий листяний ліс;
ряска - дрібна плаваюча круглолиста рослина
Крок 6. Прочитай цей вірш у підручнику. Дай відповіді на запитання:
- Що робить качка? Яка в неї сім'я? 
Українська мова
Тема:Конструювання словосполучень та речень за малюнком
Крок 1. Запиши в свій зошит число 7 квітня
Крок 2. Напиши рядок Бб
Крок 3. Подивись на малюнок і дай повні відповіді на запитання:
— Де живе білочка?                    
— По чому вона стрибає?
— Яка вона на зріст?
— Яка в білочки шубка?
— Який у білочки хвіст?
— Які в білочки оченята?
Крок 4. Запиши речення в зошит:
Білочка — це маленька лісова тварина. У неї 
пухнастий хвіст, китички на вушках. 
Крок 5. Перевір написане.
Математика
Тема:Нумерація в межах 100. Види кутів
Крок 1. Запиши числа в рядок 18, 22, 45, 81, 99,100, 37
Крок 2. Розв'яжи вирази на с. 137, № 181 (1 та 2 стовпчики)
Крок 3. Переглянь відео про кути.
Музичне мистецтво
 Тема: Українська народна пісня «Ой на горі жито».
Слухання: Г.Майборода, «Гуцульська рапсодія».
Крок 1. Послухай пісню "Ой на горі жито" відео
Крок 2. Спробуй поспівати разом
Крок 3. Послухай музику відео