Вітаю вас на сторінках мого блога!!!

Дистанційне навчання 3 клас

 2021 - 2022 н.р.

26 травня

Тема: Повторення і закріплення вивченого за рік. Розвиток уваги.

1. Вправа «Що неправильно позначилося у воді?»

2. Вправа «Лабіринт»
- З якого шланга дівчинка зможе полити город?

3.
Вправа «Знайди відмінності»
- Знайди 10 відмінностей та склади розповідь за картинками.

4. Вправа «Смачне яблучко»
- Знайди відкушений шматочок яблука.
- Вгадай, яка тінь належить черв´ячку-ненажері?


23 травня

Тема: Повторення і закріплення вивченого за рік. Розвиток уваги.

1. Вправа «Знайди відмінності»
- Знайди 10 відмінностей та склади розповідь за картинками.


2. Вправа «Лабіринт»
- Знайди вихід із лабіринту.

3. Вправа «Метелики»
- Знайди двох однакових метеликів.

4. Вправа «Буратіно»
- Якого предмета не було в казці про Буратіно?



19 травня

Тема: Повторення і закріплення вивченого за рік. Розвиток уваги.

1. Вправа «Рибалки»
- Знайди двох однакових рибалок.


2. Вправа «Попелюшка»
- Якого предмета не було в казці про Попелюшку?

3. Вправа «Смачний мед»
- Найсмачніший мед знаходиться в горщику, праворуч від якого стоїть банка полуничного варення, зліва - вишневого, знизу - малинового, а зверху над ним летить бджілка. Знайди цей горщик.

4. Вправа « Допоможи песику»
- Яку деталь будки забув намалювати художник?
- Яка деталь зайва.

16 травня

Тема: Повторення і закріплення вивченого за рік. Розвиток уваги.

1. Вправа «Знайди відмінності»

- Знайди 10 відмінностей та склади розповідь за картинками.


2. Вправа «Допомога»


3. Вправа « Знайди тінь»

4. Вправа «Який малюнок наступний?»


12 травня

Тема: Повторення і закріплення вивченого за рік. Украіна. 

1. Переглянь відео «Київ - серце України» Дивись тут

2. Дай відповіді на запитання після перегляду:

- Хто заснував Київ за легендою?
- Де знаходиться пам´ятник Володимиру Великому?
- Назви головну площу Києва. Який пам´ятник розташований на ній?
- Назви символи Києва.

3. Вправа «Символи України»



3. Вправа-гра «Одягни україночку»




4. Вправа-гра «Чомучка»

1. Національний символ України. Його дарують, ним обмінюються у Великоднє свято.
2. Дерево, яке оспівано у народних піснях, у віршах. Воно освячується в церкві перед Пасхою, як засіб від злих сил. 
3. Кущ, оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди. 
4. Поширене в Україні дерево, з яким в українських народних піснях і переказах порівнюють струнких дівчат. 
5. Чим прикрашають голову українські дівчата. 
6. Національний символ України. Матері дарують його своїм дітям на щастя, на долю, відряджаючи у далеку дорогу. 
(Рушник, верба, писанка, калина, вінок, тополя).

9 травня

Тема: Повторення і закріплення вивченого за рік. Спілкування у сім’ї. Сімейний відпочинок, сімейні свята.

1. Вправа «Сімейні традиції»

- Розглянь малюнок. Що, на твою думку, святкує родина? 
- Як поводяться діти? 
- Що ти порадиш тим, хто не дотримується правил поведінки за столом? 
- Які свята відзначають у твоїй родині? Розкажи, як це відбувається.
- Яку сім’ю, на вашу думку, можна назвати дружною?

2. Вправа «Сімейний відпочинок»
3. Вправа «Художники»
- Намалюй свою сім´ю біля будиночка

4. Вправа «Знайди відмінності»


5 травня

Тема: Повторення і закріплення вивченого за рік. Домашні обов’язки дітей у сім’ї.

1. Гра « Вгадай слово» 

Добра, хороша, рідна, лагідна, дорога, ласкава, мила, любляча, ніжна, молода………(мама)
Сильний, роботящий, гарний, дорогий, лагідний, енергійний, дбайливий……..
Шановний, любий, пестливий, працьовитий, старий…..
Маленька, лагідна, весела, вродлива, усміхнена, чепурна……
Гарненьке, маленьке, плаксиве, вередливе, вертляве….
Добра, лагідна, мудра, старенька, дбайлива……
Бешкетують, допомагають, граються, прибирають, слухаються, вчаться….

- Як обєднати всі відгадки? 

2. Вправа «Обов´язки в сім´і»

Які обов’язки в дорослих членів сім’ї?
Які обов’язки у твоїй сім’ї виконують дорослі?

- Які сімейні обов’язки виконують діти? 
- Які ще сімейні обов’язки можуть виконувати діти?

3. Вправа «Розкажи, як ти допомагаєш вдома»

4. Вправа «Добери слово, протилежне за значенням»

Розклав  –  склади

Насмітив  – …

Розлив      - … 

Розсипав  - … 

Замастив - … 

Де взяв річ - … 

2 травня

Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми «Транспорт»

1. Гра « Хто ким працює?»

- Дай відповіді на запитання, та назви, люди яких професій працюють на різних видах транспорту.
-Хто управляє автомобілем?                      - Хто управляє  космічним кораблем?
-Хто управляє літаком?                                - Хто управляє трамваєм?
- Хто управляє кораблем?                           - Хто водить таксі?
- Хто управляє велосипедом?                    - Хто управляє мотоциклом?


2. Гра «Що зайве?»



3. Вправа «Спеціальний транспорт. Професії.»

- Назви професії, пов’язані зі спеціальним транспортом.

4. Переглянь відео «Професії для дітей» Відео

- А ким хочеш стати ти?

1. Що

28 квітня

Тема: Екскурсія вулицями міста 

1. Пройди тестування

1. Доякого виду транспорту належить метрополітен?

а) підземний, б) наземний

2. Наескалаторі метро:

а) стоять із правого боку;

б)стоять у дві шеренги;

в)біжать сходами

3. Тролейбусобходять:

а)спереду;

б)ззаду;

в) почекавши, коли він від’їде.

4. Поїздметро очікують:

а)на краю платформи;

б) відступивши від краю платформи.

5.У салоні транспортного засобу можна:

а) сидіти по одному на сидінні;

б)тільки стояти.

6. Поруч із водієм маршрутного таксі може сидіти:

а) дорослий пасажир;

б) дитина, молодша за 12 років.

2. Дидактична гра «Виправ помилку»

Потяг пливе по морю, тому що він морський транспорт 

Корабель мчить в повітрі, тому що він повітряний транспорт . 

Літак їде по рейках тому що він залізничний транспорт 

Таксі перевозить каміння тому що це вантажний транспорт. 

Вантажівка перевозить людей, тому що це пасажирський транспорт. 


3. Вправа «Добре чи погано?»


Чому небезпечно гратися з м’ячем біля дороги?

– Чи можна дітям кататися на роликах, або велосипеді по проїжджій частині?

– Чи можна пішоходам ходити по проїжджій частині?








4. Вправа «Дорожні задачки»

Юрко поспішав до школи, переходячи проїжджу  частину вулиці на зелене світло. Раптом зелений вогник швидко зник, а замість нього загорівся жовтий. Юрко розгубився. Від несподіванки.

- Що повинен робити пішохід під час такої ситуації?


Андрій з друзями грав у футбол. Місце для гри було вибране неподалік від проїжджої частини дороги. Андрій так захопився, що не помітив, як опинився з м’ячем біля дороги. Удар!   І м’яч полетів, але не в ворота, а на дорогу. Хлопчик кинувся за ним. Раптом почув виск гальма машини, що наближалась. Що ж тепер буде?

Що може статися з хлопцем? Чому?


Після відвідування басейну Сашко та Влад швидко застрибнули у тролейбус.  Розштовхуючи всіх, вони кинулись до вільних місць. Коли тролейбус поїхав, почали голосно обмірковувати план змагань, потім засперечалися, адже не могли поступитися один одному. Сошко підняв свою спортивну сумку і хотів замахнутися нею у бік Влада, але поруч стояла маленька дівчинка, яку він зачепив своєю сумкою.   

Проаналізуйте дії хлопців. Чи могла б ситуація скластися інакше? Як?

Марійка вибігла з під’їзду та звернулась до дівчаток, які грались неподалік біля дома.
«Хочете на зебру подивитися?» дівчатка підхопились і побігли за Марійкою до
проїжджої частини дороги.
Чому дівчатка побігли дивитись на зебру не в зоопарк?

25 квітня

Тема: Екскурсія вулицями міста (дорожні знаки)

1. Переглянь «Основні дорожні знаки на вулицях міста» Відео

2. Гра «Відгадай і покажи дорожній знак»

  • Цей знак означає, що їхати тут (туди) не можна (в’їзд заборонено).
  • Цей знак вказує, що це головна дорога (головна дорога).
  • Цей знак показує, що це пішохідний перехід (пішохідний перехід).
  • Цей знак попереджає, що близько можуть бути діти (діти!).
  • Цей знак нагадує, що дорога слизька (слизька дорога).
  • А цей знак попереджає, що попереду нерівна дорога (нерівна дорога).


3. Вправа «Озвуч картинку»

- Озвуч, про що вона розказує. Відповідь має бути повною.


4. Вправа «Знайди правопорушників»


5. Вправа «Розташуй правильно»


21 квітня

Тема: Правила поведінки в громадському транспорті, на зупинці

1. Переглянь «Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови» Відео

- Як потрібно себе поводити на зупинці?

- В громадському транспорті?

2. Вправа «Запам´ятай!»

Правила користування громадським транспортом

Очікування громадського транспорту:

1. Очікувати на транспортний засіб необхідно на зупинках, що позначені вказівниками, не виходячи на проїжджу частину.
2. Не можна гратися та бігати на зупинці, потрібно поводитися спокійно й витримано.

Посадка в транспорт:

1. Сідати в автобус, тролейбус, трамвай та інші транспортні засоби можна лише після їх повної зупинки. Посадка зазвичай здійснюється через задні двері, а висадка — через передні.

2.Не можна стрибати в автобус, трамвай на ходу, чіплятися за них ззаду, стояти на виступаючих частинах і підніжках.

У салоні транспортного засобу:

1.„Зайшовши в салон, пройдіть у середину, не зупиняйтеся на площадці.

2.„Якщо є вільне місце, займіть його, не стійте в проході.

3.„Передні місця призначені для пасажирів з маленькими дітьми, інвалідів і людей похилого віку.

4.„Не шуміть і не розмовляйте голосно. Не відволікайте водія.

5.„Не висовуйтеся з вікна.

6.Якщо вам потрібно вийти на найближчій зупинці, завчасно перейдіть ближче до виходу.

При виході з транспорту:

1. Виходьте тільки після повної зупинки.

2. Вийшовши з трамвая, не затримуйтеся на проїжджій частині: подивіться направо і, якщо немає машин, можна йди на тротуар.

3. Переходити дорогу на зупинці завжди небезпечно. Краще скористатися пішохідним переходом.


3. Вправа « Розробка пам’ятки пасажира громадського транспорту»


1. Уявіть собі, що саме ви відповідаєте за безпеку пасажирів в автобусах, які перевозять людей. Якої поведінки ви очікуєте від пасажирів?

2. Висуньте свої вимоги за схемою:

— Як пасажири повинні заходити до транспорту і виходити з нього?

— Як пасажири повинні поводитися в транспорті?

— Що пасажиру забороняється робити в транспорті?

3. Оформте ці вимоги на аркуші паперу у вигляді «Пам’ятки пасажира громадського транспорту».

18 квітня

Тема: Формування уявлень про громадський транспорт

1. Перегляд відео «Транспорт спеціального призначення» Натисни тут

- Назви транспорт, який ти запам‘ятала.

- Для чого він використовується?

2. Вправа «Чим схожі? Чим відрізняються?»

- Порівняй тролейбус і трамвай.


3. Вправа «Знайди пару»

Поїзд - …

Автобус - …

Таксі - …

Каса - …

Квиток - …

(Кондуктор, водій, машиніст, касир, таксист).

4. Вправа «Що зайве в кожному ряду?»

14 квітня

Тема: Формування уявлень про громадський транспорт

1. Перегляд відео «Види транспорту» Натисни тут

Питання після перегляду:

- На які види поділяють транспорт?

- Назви наземний транспорт.

- Назви водний транспорт.

- Назви повітряний транспорт.

- Назви підземний вид транспорту.

2. Вправа «Загадки про транспорт»

У місті він по рейках ходить,              

Він народ з роботи возить!                    

На дорозі не зівай,                                   

Їде часто тут…             

 

*Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах.

 

* Що за чудо – довгий дім,

Пасажири є у нім.

Все взуття його з резини,

А харчується бензином. 


Замість рейок дві дротини

Визначають рух машини,
Щоби взуті в гуму ноги
Не збивалися з дороги.


Під землею – дивне місто:
Все в огнях, як у намисті.
В нім будинки не стоять,
По залізних рейках мчать.


Воно зупиниться охоче
Там, де лиш пасажир захоче.
На ньому шашки є, малята,
Але у них не можна грати.

(Відгадки: таксі, метро, тролейбус, автомобіль, поїзд, тролейбус).


3.Вправа «Чим схожі? Чим відрізняються?»

- Порівняй автобус і тролейбус.


11 квітня

Тема: Формування уявлень про побутову техніку, її призначення

1. Вправа «Що потрібно, щоб…»

-прибрати в кімнаті;

- попрасувати речі;

- випрати речі.

2. Вправа «Для чого потрібен або потрібна …»

 - холодильник;

- праска;

- чайник.

3. Перегляд відео «Уроки обережності тітоньки Сови. Побутові прилади»

Дивись тут

Запитання:

Що не так робив хлопчик?
Чим він хотів висушити волосся?
Що роблять пилососом? 
Можна в холодильник ховатися?
А діткам можна вмикати побутові прилади?
А можна гратися біля побутових приладів?

4. Гра «Підкажи словечко»

1)Електронна обчислювальна машина - …

2)Апарат для очищення від пилу килимів, меблів, предметів одягу  - …

3)Металевий нагрівальний прилад для прасування одягу, білизни тощо - …

4)Пристрій, переважно у вигляді шафи, для охолодження, замороження та тривалого зберігання продуктів - …

5)Радіотехнічний пристрій з екраном для прийому телевізійних передач - …

 

5. Гра «Упізнай мене»

1)Розповідаю новини. 

2)Зберігаю продукти.

3)Прибираю в кімнаті. 

4)Допомагаю розмовляти на відстані. 

5)Готую обід.

6)Доглядаю за одягом. 


6. Вправа «Що переплутав художник?»


7 квітня

Тема: Формування уявлень про побутову техніку, її призначення

1. Вправа «Назви побутову техніку»

Слова для довідки:  пилосос, праска, холодильник, мікрохвильова піч, кавоварка, міксер, чайник, духова шафа, пральна машина.

2. Вправа «Опис побутової техніки»
- Опиши побутову техніку за планом: 
Назва
Розмір
Форма
Колір
Застосування



3.Вправа «Знайди пару»

Пилосос - ... ; праска - ... ; чайник - ... ; духова шафа - … .





4. Вправа «Які побутові прибори сховались?»
                     
   
4 квітня

Тема: Меблі, їх призначення

1. Вправа «Доповни речення»

Кімната, де готують - це…

Кімната, де відпочивають - це…

Кімната, де зустрічають гостей - це…

Кімната, де вмиваються - це…

- Що об’єднує всі ці кімнати?


2. Вправа «Що де стоїть»


- Назви меблі для кухні, для спальної кімнати, для вітальні,  для кабінету.


3. Гра «Опис»


- Опиши свою кімнату, що там знаходиться


4. Вправа Знайди зайве»






31 березня

Тема: Житло людини

1. - Визнач, як називається зображена кімната:

     



2. Дай відповіді:
- Скільки поверхів у твоєму будинку?
- Скільки кімнат у твоєму будинку?
- Назви кімнати свого будинку.
3. Вправа « Знайди пару»

28 березня

Тема: Формування уявлень про житло людей.

1. Прочитай про основні види житлових приміщень.

Основними видами жилих приміщень є приватний будинок, квартира, кімната в готелі, гуртожиток, дача.

Приватний будинок – це будинок, розташований на відповідній земельній ділянці та призначений для проживання людей. 

Квартира – частина жилого будинку, яка складається з однієї або декількох кімнат, призначених для проживання, має окремий вихід на вулицю, на сходи або в загальний коридор, окрему кухню, санвузол;

Кімната в готелі чи гуртожитку – відокремлена постійними стінами частина квартири з загальними кухнею та санвузлом.

У  сільській місцевості житловими приміщеннями є приватні будинки різноманітної побудови для однієї чи декількох сімей. Біля будинку побудовані підсобні господарські споруди, призначені для його обслуговування. Це хлів для тварин, сарай для збереження інвентарю, гараж, погріб, баня та земельна ділянка з садом чи городом. Приватні будинки будують з цегли, блоків чи дерева.

У міській місцевості переважна більшість житлових приміщень це багатоповерхові багатоквартирні будинки, у яких проживає багато сімей. Біля таких будинків є зелені насадження, дитячий майданчик. Багатоповерхівки будують з цегли чи великих панелей.

2. Вправа «Опиши будинок»

Розглянь будинок. Опиши його, вставляючи пропущені слова.

  Це _______________, _____________,  будинок. Такий будинок можна побудувати в ________________________ місцевості.

Слова для довідок: цегляний, дерев'яний, панельний, десятиповерховий, п'ятиповерховий, сільської, міської


Розглянь будинок. Опиши його, вставляючи пропущені слова.

  Це _______________, _____________,  будинок. Такий будинок можна побудувати в ________________________ місцевості.

Слова для довідок: цегляний, дерев'яний, панельний, одноповерховий, десятиповерховий, п'ятиповерховий, сільської, міської


Комментариев нет: